A la classe de seminari hem vist la pel·lícula "Billy Eliot".
Aquestes són les preguntes respecte la pel·lícula.
1. Algun aspecte d'imatge que sigui sorprenent?
Personalment la imatge que més m'ha impressionat ha estat, al començament quan el nen esta fent l'esmorzar i s'en va a buscar a l'avià.
Amb una imatge és pot veure la responsabilitat que té el nen amb la seva avià, i ens mostra la malaltia de l'Alzheimer.
2. Escriure un diàleg.
Quan en Billy i el seu germà estan a l'habitació abans de dormir.
Billy - Piensas en la muerte
Germà - Vete al carajo!!
3. Com comença i acaba la pel·lícula.
Comença en un espai tancat, sonant una cançó; per darrere és veu un nen saltant a sobre d'un llit. La seva expressió corporal està totalment alliberada.
4. Identificació amb algun dels personatges.
M'he identificat quan el nen pren la iniciativa de fer allò que realment vol fer, que és ballar.
Jo reconec que en aquesta forma em sento molt identificada, perquè quan jo em proposo fer una cosa, ho faig.
5. On i quan vam veure la pel·lícula per primera vegada.
Aquesta pel·lícula l'he vist per primer cop a la classe de seminari, s'havia de la seva existència, però mai l'havia vist.
No ha estat una visió de plaer, sinó que he fet una visió d'aquesta pel·lícula d'una forma mesurada i amb unes pautes, per fixar-me en molts dels detalls, per desprès poder fer un raonament d'ella.
6. Conclusió
Aquestes són les preguntes respecte la pel·lícula.
1. Algun aspecte d'imatge que sigui sorprenent?
Personalment la imatge que més m'ha impressionat ha estat, al començament quan el nen esta fent l'esmorzar i s'en va a buscar a l'avià.
Amb una imatge és pot veure la responsabilitat que té el nen amb la seva avià, i ens mostra la malaltia de l'Alzheimer.
2. Escriure un diàleg.
Quan en Billy i el seu germà estan a l'habitació abans de dormir.
Billy - Piensas en la muerte
Germà - Vete al carajo!!
3. Com comença i acaba la pel·lícula.
Comença en un espai tancat, sonant una cançó; per darrere és veu un nen saltant a sobre d'un llit. La seva expressió corporal està totalment alliberada.
4. Identificació amb algun dels personatges.
M'he identificat quan el nen pren la iniciativa de fer allò que realment vol fer, que és ballar.
Jo reconec que en aquesta forma em sento molt identificada, perquè quan jo em proposo fer una cosa, ho faig.
5. On i quan vam veure la pel·lícula per primera vegada.
Aquesta pel·lícula l'he vist per primer cop a la classe de seminari, s'havia de la seva existència, però mai l'havia vist.
No ha estat una visió de plaer, sinó que he fet una visió d'aquesta pel·lícula d'una forma mesurada i amb unes pautes, per fixar-me en molts dels detalls, per desprès poder fer un raonament d'ella.
6. Conclusió
Quan veiem aquesta pel·lícula poder fer algunes reflexions, aquestes són les que jo he trobat:
- L'evolució del nen tant físicament, professionalment i psicològicament.
- Tracte temes com la sexualitat i l'autosuperació de la persona.
- Ens dona a conèixer e tema dels piquets miners industrials de Anglaterra.
- L'evolució del nen tant físicament, professionalment i psicològicament.
- Tracte temes com la sexualitat i l'autosuperació de la persona.
- Ens dona a conèixer e tema dels piquets miners industrials de Anglaterra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada